tomorrow

imorgon lämnar jag hudik i några dagar, varfö blir man alltid så glad då?

Kommentarer
Postat av: Mr J

Kanske för att du längtar bort?



Men jag lovar en sak hemma e alltid hemma åxå..men förstår din bort längtan, stadene ju liten om man säger så:-)

2010-11-18 @ 12:23:47
Postat av: bloggarN

helt sant, längtar bort från den här lilla staden :P men tar aldrig fingrarna ur arslet och flyttar...



Men vem är Mr J? någon jag känner :P

2010-11-18 @ 14:01:12
Postat av: Mr J

Jo jag känner igen känslan hahaha, men ibland trivs man ju med lixom:-)



Nä du känner inte mig.men jag gissar att du vet vem jag är för det gör ju alla andra i denna stad HAHAHAHAHA, på gott o ont då kan man väl säga:-)



Det e bra ibland, men ibland inte, folk tror så jävla mycket i Hudiksvall:-)

2010-11-19 @ 00:42:44
Postat av: Mr J

Jag kan ju tillägga att vi har gemensamma vänner eller bekanta eller vad dom nu kan vara då:-)

2010-11-19 @ 00:44:40
Postat av: bloggarN

haha men nu blev jag ju bara mer nyfiken :P

aaa som sagt alla vet ju vem alla är i hudik, för de mesta iaf :P



ja du måste ju inte säga vem du är men vore ju kul, Roligt att folk läser :)



annars kan du ju ge mig en ledtråd ;)

2010-11-19 @ 10:14:05
Postat av: Mr J

HAHAHAHA, jasså du e nyfiken nu :-)....du ska få lite ledtrådar så får vi se om du kan gissa:-)



Namnet börjar på J, uppenbarligen känner du min kusin hahahaha, jag e kock i grunden, men jobbar nu med annat. vi har inte mer el mindre än 2 gemensammavänner på FB :-). På krogen lär du ha sett mig nångång hahahaha, har skägg på hakan med. Så nu ska vi se om du kan gissa..det tror jag inte men ändå:-)...kan du inte ska jag göra det lätt nästa gång:-) Ha det nu skitabra där nere i Sthlm o njut av huvudstaden:-)

2010-11-19 @ 12:41:42
Postat av: Anonym

Nä kommer verkligen inte på :p är jag dålig på att gissa då? ;)

2010-11-19 @ 20:49:04
Postat av: Mr J

Nä jag tror inte du e dålig att gissa:-) var nog svårt nog:-)inte lätt när du lixom inte känner mig:-)..Men min kusin iaf heter Grönfors då:-)..nu borde det vara enklare:-) ja nu e dom ju några i familjen Grönfors:-) men jag vet inte vilka du känne i familjen riktigt men Anette könner du ju iaf:-) Nu kan du nog få reda på vem jag är:-)

2010-11-20 @ 17:56:07
Postat av: Anonym

Har inte tagit reda på vem du är :p still don't have a clue...

2010-11-24 @ 22:53:17
Postat av: Mr J

Ha ha ha ja det e ju kul att vara lite hemlig i ett tag till då;-)

Men det e ju jul snart så då kanske tomten kommer o överraskar , med att berätta här;-) . Men bara ifall du ätit upp alla dina grönsaker under året;-) ha ha ha svit vad dåligt:-D

2010-11-25 @ 13:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback