men hej

det uttrycket gillar jag :D
haha
har haft en superb helg, infattande ALLT, nästan iaf :)

man skulle haft lite LOOOVE såhär på kvällsfronten.. hihi även fast jag fick lite igår. höhöh

Birsta och Ikea idag med danne, jenny och linda.
mycket prat om partykryss, som inträffar nu på TORSDAG yeeejj
så jävla taggad är ja, skönt att vara ledig lite nu innan julhetset på jobbet, kommer jobba varje dag nästan nu innan jul, inte klagar jag in't kommer ju tacka och bocka när jag får januarilönen :)

iaf så blev det lite småplock på ikea bara, blommor en lampa. doftljus. deras goda pizzaslice
sen så lite kläder på birsta, en klänning bland annat som jag är så jävla glad över, fina klänningen liksom
100 spänn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback