humor såhär på kvällsfronten

lönen ramlade nyss in, eller ja någon minut över 12 så satt jag redo att betala räkningar ;)
så nu är det gjort, skönt! :D
skönt att göra det såfort som möjligt så vet man liksom vad man har att röra sig med under månaden, nu ska man ju köpa julklappar också så... suck... kan vara kul om man vet vad man ska köpa, om man vet vad personen vill ha och man vet att de man köper gör dom glad, MEN jag har ingen aning om vad jag ska köpa till varken mamma, pappa eller brorsan :( that´s sucky

yäyä

en bild från en bok som jag, lite roligt huh? ;)


Kommentarer
Postat av: Mr J

Jaha när man läste detta blev man ju tvungen till o betala räkningarna...fan åxå..hatar det:-).



Tar aldeles för mycket pengar på kontot när man gör det:-), Men men det e ju ens eget fel, de utgifter man har har man ju skaffat sig oftast:-), synd att det kommer oförutsedda jävlar ibland åxå:-(.



Ja nog om de jävla räkningarna, till julklapparna :-). Köp en upplevelse till föräldrarna typ en konsertt eller nått:-) broder..hmmm det e ju svårare...men pengar e ju kung hahahahahaha:-) Nä men det brukar föräldrarna veta så bara o fråga dem:-)

2010-11-26 @ 03:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback