fullsmockat

mycket att göra i veckan....
alla mina 7 trapphus ska städas, det ska jobbas (börjar extra tidigt imorgon för jag har städ)

ska köpa present till pappsen, sen i helgen ska jag köra till sthlm, vara hos pappa hela helgen sen köra hem...
ser inte fram emot att sitta och köra i pappas bil själv ner till sthlm... :( ingen som ska dit och behöver en ride?
(det är automat på bilen och det känns både skönt och lite läskigt, är ju van med att växla)

Helgen i sthlm kommer innehålla, SHOPPING (i hope:D) sen ska pappa och jag göra ngt speciellt, vet dock ännu vad vi ska göra.. typ gå på ngn show eller liknande, stand up eller ngt :P

Tänkte försöka smyga in så jag kan få gå några timmar på Kista, Bikbok och Monki är ett måste när man är i sthlm känns det som.. får jag gå på dom två är jag nöjd sen... brukar kunna vara på monki i en timme :) va det sist iaf. hihi





Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

-->
http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-11-01 @ 19:12:12
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback