fint väder jööööh

ja sitter i fläcka och tittar ut genom fönstret och det är sol och -7 fint väder allså!
det är bra, jag som ska köra egen bil till sthlm idag, pappas merca automat.
var lite skeptisk i början eftersom jag aldrig kört automat, men det är ju skitlätt!
bara gasa och bromsa ju, man behöver inte tänka så mkt.. dock känns det lite som man missar ngt när man inte behöver växla :P

Sjuklingen håller på att bli bättre, halsen är på bättringsväg och jag kan sakta men säkert äta hårda saker igen.. haha det har mest varit soppor, te och isglass som varit min föda de senaste dagarna.


igår när jag stod och "serva" pappas bil, tankade och sen fyllde på spolarvätska, så var det en som gick förbi och såg vem jag var och sa:
"Jaså? tjänar man sådär bra på att jobba på bolaget? "asgarv"

"haha" skitkul verkligen :P jag bara log mot han eftersom jag hade mobilen i örat och fick instruktioner av pappa hur man fyllde på spolarvätska :P bilar it's not my thaaaang ;)

nä nu ska jag börja dra mig, hörs ngt. blir väll inte så mkt bloggande nu när jag är i huvudstaden :) så ni får hålla ut mina snyggingar :*

Kommentarer
Postat av: Mr J

Hoppas du kör försiktigt med automaten..(skönt i städer att ha kasst alltid annars):-).



Bra att du e friskare nu lagom till resan ner, kanske det kan bli nån fin mat i huvudstaden:-)



HAHAHAHAHAHA skrattade gott åt, fick instruktioner att pappa hur man fyller på spolarvätska o "serva" pappas bil i samma mening det e humor;-)



Sen ett tips..det finns symboler på de ställen man ska fylla på vad:-) bara lära sig dem,,eller kommaihåg sen körkortsutbilldningen så underlättar sånna saker sen:-)



Men men som sagt ha nu kul o rocka fett i stora staden o ha framförallt kul trots kurs:-)

2010-11-19 @ 12:49:24
Postat av: Hanniz

vem är Mr J!? :O

Postat av: Mr J

Jadu, vem e jag ?:-) det e inte en sån stor hemlighet hahaha:-) det finns ju ledtrådar bara o gissa på:-)

2010-11-19 @ 17:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback