MEN TJA

ALLMÄNT:

Namn: Johanna
Piercingar: Öronen
Tatueringar: Inte än... men snart så
Längd: 1,73
Skostorlek: 37,38,39 här varieras de ;) 
Hårfärg: Brunett
Är du kär i någon: näpp
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja för jämnan
Tänker du på självmord: Aldrig
Tycker andra att du är attraktiv: Ja det tror jag nog, HIHIH
Vilket shampoo använder du: Dove
Vilken parfym använder du: To many, favvo = Paris Hilton
Vad är du rädd för: mörkret, döden 
Gillar du att tvätta: Haha, passande fråga, ja jag gillar faktiskt att tvätta 
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ibland

SENASTE:

Film du hyrde: jaaa du, hyrde tre filmer med anette och patte, men kommer inte ihåg.
Film du köpte: Weird Scienes, The breakfast club och Sixteen candles (det var liksom som en box) 
Låten du lyssnade på: Joshua Radin - Brand new day 
Låten du hade på hjärnan: ja den då 
Låten du laddade ner: Owl City - fireflies 
Personen du ringde: Hanna 
TV program du tittade på: Nyheterna
Personen du tänkte på: hemligt ;) 
Bok du läste: haha
Personen du fick mail av: En som köpt en klänning från mig på tradera
Personen du fick brev av: hm, min morbror nere i danmark tror ja :P
Personen du fick sms av: En som jag träffa på P&L
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Påskas?

FAVORIT:

Mat:
Currybullar med ris
Låt: Men fan vad svårt, men en av favoritlåtarna är väll Summerbreze med johnossi 
Sak att göra: umgås, träffa nytt folk, shoppa, gå på bio, supa haha
Sport: helst inget, men hockey funkar
Dryck: Vatten
Kläder: någon fin klänning
Film: Mean Girls, Hot Chick, Grandmas Boy m.m 
Bil: Audi, Citroën

ANTAL:

Gånger du varit kär:
2
Förälskad: Ett par gånger
Riktigt jävla askär sådär så att det gör ont: 1
Gånger ditt hjärta brustit: 3
Hjärtan brustit på grund av dej: Ingen aning, men några gånger tror jag allt
Gånger ditt namn varit med i tidningen: haha ja, vet inte, kanske 5 gånger? 
Ärr du har på kroppen: Några st på knäna efter några kvällar med högklackat, sen ett på låret sen när jag gick in i en spik..

ÖVRIGT:

Vad har du gjort idag: Städat trapphus, strykit 
Var det kul: Njä inte så mkt att hurra för
Hur tidigt stiger du upp: 07.00 ibland 
Gillar du att slåss: catfight is my thiiing
Vad ska du göra ikväll: snart lägga mig
Är du seriös: För det mesta.
Vad är du allergisk mot: lite pollen och hundar
Var har du ont: just nu i halsen :(
Använder du hårspray: varje dag allt för ofta
Kan du stå på händer: Har inte provat sen jag var barn, tror jag inte.
Favoritserie: Top Model, That 70´s show, C/O segemyhr


Kommentarer
Postat av: jannina

vem är personen du smsade som du träffade på P&L :D:D

nyfiken jannina :D miss u <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback