Underbart!

Johnossi´s nya platta ligger ute på Spotify, Jag njuter, dom ska jag se i sommar <3 
OCH THE KOOKS, fan vad glad jag blir av att tänka den tanken, JAG ska SE THE KOOKS, LIVE
sommar, sol, fylla och en omringad av massa folk som (kanske) älskar dom lika mkt som jag gör. 

Och det ska jag få dela med en person som är en av dom som ligger mig varmast om hjärtat, Jannina.
Puss vad den människan är bra.
Mina vänner är bäst, och min familj, jag är lycklig.
fan vilken bra sommar detta kommer bli. sista i hudik, det ska firas
Rockar lite johnossi, bäddar rent, och städar lite, ska duscha och lägga mig i en renbäddad säng,
tio i topp listan på skönaste saker MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Kommentarer
Postat av: jannina

Du gör mig lycklig! Och vi behöver snacka så fort som möjligt baby!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback