Soon

haha snacka med chefen idag om hur många dagar jag får i juni, 5 st? HAHA
nä men hon sa att det kommer definitivt bli fler, dom hade inte riktigt gjort upp sommarschemat än.
Men fatta lite :P
haha jaja
snart 1 juni, då flyttar två favvisar in, och man "slipper" mamma och gunnar, kommer sakna dom såklart! 
lite saker jag skulle vilja köpa till lägenheten, eller ja mest ballen. för det behövs inte så värst mkt i lägenheten just nu iaf 

Okej det där svarta grejorna är för dyrt, men det var jävligt snyggt, tänk er fuskgräs (som finns i svart också) sen dom där möblerna, mums
fast skulle kanske bli för mkt svart isf, 
jaja iaf så¨ett duschdraperi är ett måste, jag är lite less på att sitta ner i badkaret och duscha, har dock gjort det i 21 år nu, men ändå ;)

Kommentarer
Postat av: Neto

Snart:D Sitter på jobbet och kollar din blogg. Det får jag såklart inte egentligen. lol.



Längtar!

Saknar dig

2010-05-19 @ 12:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback