Snabba puckar

fan vad tiden går snabbt! och vad jag alltid börjar mina inlägg med "fan"
Redan söndag och helgen har flugit förbi, igår var en mysig dag som spenderades först med anette och patte. 
Sen på kvällen var jag med hanna, vi skulle ut, först gick vi runt som små fjortisar och drack lite på crousingen. haha
fjantar. 
Men en kul kväll, vi var på nya Manis, skitfräscht i nya lokalen allså, och ganska mkt större :P 
Hanna och jag bestämde att vi skulle dit och äta ngn gång i sommar, några fler som är på?
dock hörde jag att det inte var sån jättefantastisk mat där?
Aja får pröva på ba! 

Tror jag blivit sjukare nu :( ajaj inte bra, min hals är mysko, har liksom inte ont, eller jo lite men inte så man tänker på de? segt att svälja också, sen är jag allmänt seg. 

yeye
Sista veckan på praktiken nu, på onsdag är praktiken slut, sen börjar jag ju som sagt jobba på "riktigt" dock kommer jag inte jobba lika mkt som jag har praktiserat, allså inte heltid, tror det är typ 80%? kanske. 
har ingen koll alls, ska snacka med chefen imorgon. 

Iaf så ska det bli skönt, för nu kommer jag hinna träna mkt igen, har saknat friskis :( blir inte av att jag rör så mkt på döfläsket när jag inte går på friskis, springa? haha ja det gick åt pipsvängen, mest för att jag gått och varit småsjuk nu i 3 veckor, bajs.
Sen på ett sätt är det inte så skönt, för jag vill ju jobba mkt så jag tjänar storkosing ;)
Fick ett litet extra jobb nu av gunnar, passande nu när det snart är P&L :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback