oh no

SKÖNT, EN ledig dag iaf, eller ja, två lediga dagar denna vecka som varit, torsdags och sen imorgon :) 
Lovely
Igår var jag ut med Hannie, och Björnen, nyktert tillstånd för mig och Hanna, duktiga vi är ;) 
Björn drack lite men han blev inte nå full enligt mig... 

Roligt att gå ut nyktert faktiskt, dock var jag trött som fan! Kände hur sur och irriterad jag såg ut att vara, när jag egentligen var trötter..
Nä nu är det bara en vecka kvar på praktiken sen så är det JOBB som gäller 
Just dom här 4 veckorna känns det som jag inte haft ngt liv, först praktiserat hela dagarna, sen på helgerna städat trapphus.. 
Så Fullt upp kan man säga :)
Ikväll så var Anette och Patte här, vi gjorde langos och såg film, vi såg The Fourth Kind (närkontakt? tror jag den heter på svenska)
Var lite läskig kanske, men eftersom jag inte tror på övernaturliga saker så var den inte så jätteäcklig som neto och patte tyckte.
Dock så känns det lite obehagligt att sova själv i lägenheten just efter en sån film, så just nu har jag suttit på C/O segemyhr, som får mig på andra tankar :) 

Som när jag var liten, eller liten, typ mellan 10-14 vet inte exakt men så var det en period när jag drömde väldigt många mardrömmar, och för att lindra dom så brukade jag somna med filmer som gjorde mig trygg.
Haha fult det låter, två filmer som bland annat gick på repeat flera gånger om var Svensson Svensson filmen, och Från A till Ö, nivet? JAA klart ni gör ;) 

Aja nu ska jag försöka sova, får hoppas på att man inte blir hemsökt eller ngt ;)
knappast troligt, HÖHHÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback