Konstiga drömmar

Godmorgon, det är verkligen en god morgon, är utvilad och pigg och redo för lördagen. vad nu som händer?

Inatt drömde jag så jävla konstigt.
Drömde att jag, Anette och Patrick och stina och jimmy skulle flytta till en lägenhet i sundsvall.
Helt sjukt. Det var ett nybyggt hus, där det bara bodde ungdomar, det var ett höghus med kanske 13 våningar
så skulle vi gå till våran lägenhet, påvägen dit, (från parkeringen skulle vi gå allså :P)

Så träffade vi lite folk som också bodde i det där huset, jag hälsade på en tjej som var jättetrevlig, som jag började gå med mot huset, och anette patte, stina och jimmy kom i förväg.
Sen när jag och tjejen var framme vid huset, så kom inte jag ihåg vilken våning som våran lägenhet var på.
Hon bodde på våning 6 så vi åkte dit först, men där var det inge folk, men så tänkte vi att dom ska säkert åka hiss.
Så vi gick in i hissen och väntade på att dom skulle trycka hissen till deras våningsplan.
Men ist så var det en massa ungdomar som tryckte och lekte med hissen, så vi åkte upp och ner med en massa olika folk.
Ett tag var det kanske 20 pers inne i hissen, då blev jag lite rädd för jag tänkte att hissen inte skulle palla.
Sen så när dom gått, så började hissen att falla, vi började skrika och det var värsta kaoset, det var så jävla verkligen! usch, sen stannade hissen, och var liksom, vad ska jag säga, den hade fastnat men om man rörde sig skulle den fortsätta falla, så hade vi precis fastnat vid en våning så vi kunde försöka klättra ut, vi försökte, jag klarade mig ut, men tjejen kunde inte, så började hissen falla och jag höll i hennes hand så jävla hårt.
Då kom det en kille vid utgången och höll i oss men sen tappa oss.
Usch det var ingen rolig dröm, den var så verklig. Orkar inte berätta ngt mer från drömmen kände att det började bli lite långdraget.

Eller jo just ja, Anette jag och patte köpte två katter, så skulle vi gå ut och gå med dom, och bar dom i backar?
Allså typ sånna backar man kan köpa på systemet :P
Så hoppade katten ur backen och jag och anette jagade den, för vi ville inte att den skulle springa fritt än när den inte visste vart den bodde.
Men så började den bajsa som fan, säkert typ 10 st bajshögar, sen hoppade katten tillbaka till backen...
JAG fick ta upp allt bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback