konstiga drömmar gör mig trött

godmorgon, piggelin ? nja ganska dåligt trött är ja just nu 
Inte så taggad att jobba, det är ju måndag, då känns allt så låångt bort.
Vaknade och var alldelse täppt i halsen, NEJ ska fan inte bli sjuk 
ska ju börja springa även (har inte börjat med de än, suck)
Börjar 09.50 och kommerhem typ 18.30 då är man slut som människa 
hinner inte umgås med någon, eller man hinner nog men jag pallar inte, nä det blir mest tv och säng och bad då på kvällarna 
ibland trapphusstädning, men då är jag verkligen DÖD efter

Inatt har jag drömt så jävla konstigt, var så himla mkt som hände i drömmarna så jag var helt slut i hjärnan nyss när jag vaknade, kommer ihåg hela drömmen perfekt också.
Först var det typ jag och megan fox som var ute i någon djungel, så åkte hon runt på en luftmadrass i vattnet, då kom det en krokodil, som jag försökte rädda henne ifrån...
sen efter det så skulle jag ut och resa med hanna, men det blev aldrig av, men hanna tjata om att vi måste åka ändå och sprang iväg med resväskorna sur som ett svin :P haha 

Någon hade ställt in ett piano inne på våran toalett, och ni som varit här vet hur liten den är och ett piano är det sista som skulle få plats där, kommer ihåg att jag blev så jävla irriterad på pianot.
Sen var det en massa mer konstiga saker.
Nu blire gröt och sjuhundra liter te med honung, har inte tid att bli sjuk


Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, soft att jag var med i en dröm:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback