Känns som söndag (skulle laddats upp i torsdags)

fan vad man blandar dagarna nu, eller inte håller reda på dom så att säga 
idag har hela dagen kännts som söndag, just för att man var ut igår, och för att det är röd dag idag.
Men imorgon jobbar man sen äre helg :)
nice nice
Tänkte lägga in lite mobilbilder :) ni gillar de jag vet 




1. Städade garderoben, hittade det här favvolinnet, som jag hade på avslutningen i 7:an och kan fortf ha det.
2. fiiint ju
3. Hittade även brors gamla metallica tröjja, som jag använde flitigt en period i 2:an gymnasiet
4. fan va cool ja är, kanske ska börja använda igen? ;)
5. En morgon när jag var lite seg och trött, så tog jag gröten på en plattallrick, gick sådär att äta
6. Så jävla stekigt på min balle, sol från 15.00 tills den försvinner bakom huset
7. Onsdags, fääst hos Hanna innan Böcks
8. Torsdagsmorgon möttes jag av något trevligt, nybakat bröd från mor och gunnar :)
9. Roliga pommes dom har på frasses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback