Fail

Min dator var inte lagad :( den lurade mig, den fungerade ett kort tag, men sen så blev det samma fel. Men nu vet jag iaf att det är Grafiksysteminställningarna som behöver rättas till? hoppas ngn kan hjälpa mig, som jag skrev på facebook så borde jag böra dejta ett datasnille, ingen som har förslag?
det är bara peppa med förslag ;) öppen för allt

Haft en bra helg, lördagen blev lite för galen än planerat
men roligt vare :)
Förfest hos Hanna tsm med Elin och hennes syrra johanna :)
Angelica joinade ett tag också...

Sen vare stadt som gällde.. sen så behöver jag inte skriva så mkt mer

orka blogga när man inte har sin egna dator? :( näe blä
fan vad databeroende man är egentligen, eller ja jag mår ju inte dåligt att inte sitta vid datorn och känner inte att jag har ett behov att göra det.
Men när man har lagt ut saker på tradera så är det bra att ha en dator :P

är ju inne på fejjan och så med iphonennnnn you know
men har ju bokmärken och stuff på datorn som man inte kommer ihåg....


Hannas och min bästis under lördagkvällen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback