Djävulska dag

fy fan...
fan vad trött jag är nu allså ! OMG 

I lördags var ju jag och hanna ute och hade trevligt, dock så ångrar jag att jag inte tog en varmare jacka.
Men allså vi gick ifrån mig klockan typ sex, och då var det strålande sol och blå himmel och APvarmt ute, det första man tänker på är ju knappast att ta med en varm jacka. 
Så ja dum som jag är så frös jag ganska stor del av kvällen/natten vilket har lett till att jag är nu sjuk 
Täppt i näsan, feber, hosta och halsont.
FUCK
och idag som sagt helvetesdagen så jobba jag först 09.30 - 18.00 sen efter det, hem sen cykla till trapphusen och städa trapphus, kom hem 21.00
Pigg tjej som sitter här, halvsjuk och less :P
Fast en speciell person fick mig att bli mycket gladare ! 
Erik, som är "min" datanörd, allså det är han jag brukar höra av mig till när jag vill ha hjälp med datorn :) 
Och jag har sen jag skaffade Iphonen, försökt att komma in på våra trådlösa nätverk, men utan resultat. 
Nu såg jag chansen när vi fixa ett nytt :) 
så Erik hjälpte mig så nu kan jag surfa på vårat trådlösa internet med my bratmobile ;) 
TACK TACK TACK ERIK 

Kom även på hur mkt jag saknar dig :)
hoppas du får sommarjobb HÄR och inte i nå jävla Kiruna :P
Då måste vi umgås!!

Kommentarer
Postat av: nolltre

Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw :>



Saknar dig med. Och det verkar som att jag inte blir kvar i Linköping iaf, så det är antingen gruvan eller Hudik som gäller. Men förmodligen blir det Hudik, så då kan vi umgås! :)

2010-05-18 @ 23:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback