Bloggtorka

Kan man ju lungt säga, puhu. 
Igår köpte jag P&L BILJETTER, WIIIHOOO
Mår toppen, snart slut på praktiken så man får börja jobba och tjäna lite real cash 
Dock skulle jag inte få jobba så mkt i början av juni. Men men inget att hänga läpp för 
6 Juni så ska jag åka ålandsfärja med jobbe, sen i slutet av Juni är det glädje en hel vecka som gäller 
Jag Jannina och festival, kan det bli bättre?
nej nej
Igår var jag Hanna Elin och Elins lillasyster Johanna ut på böcks 
jag trängde mig, vart lite på lyset, tappa bort mobilen ett tag, och hade kul 
Perfa kväll, mysigt avslut också :)



Kommentarer
Postat av: nolltre

Du kan ju inte hålla på och tappa bort din bratmobile :O

2010-05-15 @ 01:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback