"Ben är ett måste om man vill dansa"

(rubriken tagen ur den lilla sjöjungfrun - hela min värld)
väldigt sann rubrik ;) 

mm trötter jag är allså, funderar starkt på att lägga mig nu, blaska av sig sminket borsta gaddarna, dricka några vitaminer och krypa ner och pilla ... i navel 
inget annat pillande inte 

höhö
fått veta lite om sommaren, jobbar ungefär 4 dagar i veckan, skönt! ibland kan det bli mer, och det tackar ja ju inte nej till :) 
för varje dag som går så trivs jag bara mer och mer på systemet, dagarna svoschar förbi 
jippeiiii
det jag går och taggar till nu är P&L långt dit dock, eller nja kanske inte, går på dagarna och tänker på vad för alkohol jag ska köpa, JUST det kanske är lite tidigt att börja tänk på  :P haha



Kommentarer
Postat av: neto

haha onej nu börjar längtan efter peace and love. då vet jag vara jag kommer få lyssna på en hel månad...

2010-05-04 @ 23:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback