Äta död hud...

Har börjat titta på nyhetsmorgon nu när jag jobbar och står i ;) 
faktiskt ganska roligt ibland, idag så satt en av programledarna med fötterna i en balja typ med små små fiskar i. 
Där åt dom av hans död hud, FYFAN vad äckligt, även att jag satt och åt frukost när jag såg de. 
Det är någon metod där man ska sitta med fötterna i den där baljan i kanske 15-30 min, och medans dåra åt fiskarna upp den döda huden på fossingarna. 
BLÄH

När han var klar så började dom snacka om att den där tjejen som hade den där behandlingen hade som mål att öppna ett helt spa med typ sånna behandlingar, bla där man skulle kunna doppa hela kroppen. mys liksom
Även att då säger programledaren, ja nu fick jag ju fina bilder i huvudet (undra vad han menade ;)
ja man börjar bli gammal nu när man tycker att nyhetsmorgon är roligt, när man var liten var ju det typ det tråkigaste man visste....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback