snart snart snart

Längtar lite tills denna månad tar slut, först ska danne ha fest, nästa helg :) 
då kanske vi får finbesök från avesta.. (: 

Sen så typ efter påsk så ska jag följa med brorsan ner till dom och umgås lite, och framför allt dela ut cvn och personliga brev, till en jädrans massa klädbutiker 
min högsta önskan just nu är att få ett jobb på en klädaffär :)
helst i sthlm såklart ! 
så ska ge ut massvis med cvn så får vi se vart det leder, hoppas på det bästa ! 
har lite planer på hur det skulle bli om jag får ett jobb i sthlm, först våldgästa bror tills jag hittar eget...
eller ja, eget och eget, tänkte kanske först försöka hitta någon som hyr ut ett rum...
(vilket det finns gott om i sthlm, folk som hyr ut rum allså)
så ja, fan skulle vara nice om gud ville ge mig lite tur och ge mig ett jobb på kanske HM, helst heltid,
men jag kan nog tänka mig att jobba deltid med ;) hör du det gud?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback