Parkeringsprobs

Nu är ju våren på G, och jag kör bil igen..
Allså jag har inte kört bil nästan inte någon gång i vinter, kanske en två gånger, men då har det verkligen varit nödfall.. 
Har inte varit så sugen på att köra, nyss tagit körkort och ska ut och köra i vinterlag. 
näe..

Men idag så körde jag till träningen, efter att ha tvättat och städat hela dagen så hann jag inte med bussen.
Hade lite ångest när jag skulle dit för jag vet att det är så jävla trångt på parkeringen, men jag hittade en plats som jag gled in på, lätt match tänkte jag. 
tränatränaträna, sen när jag skulle hem så, DADADADADAAAA
(ni vet typ ljudet när man ser en skräckis när det är spännande)
SÅ hade någon IDIOT ställt sig bakom mig, där man egentligen inte får stå, så jag var typ instängd, jag bakade fram och tillbaka i typ tio min, var ingen där jag kunde fråga om hjälp heller, allså ni vet typ stå och säga stopp osv, men så till slut kom det en räddare i nöden :P SKÖNT 

kör hem, ska ställa mig på gatan och ställer mig bakom våran gamla audi, för jag ser att det står en bil framför och tänkte försöka göra det lätt för mig, men där jag ställde mig får man inte stå, så drog jag en stor suck och tänkte fan måste jag fickparkera nu,, men jag ställde mig framför den vita bilen ist. 
Men sen när jag går in i porten så ser jag hur sjukt stor platsen är där jag trodde jag skulle behöva "fickparkera"
Skrattade som fan åt mig själv och blev lite hånad av mamma också, haha
Den där "fickparkeringen" hade jag ju lätt klarat (H)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback