Nighty

Ja kanske dags att sova? fast detta är tidigt jämfört med när jag brukar lägga mig, igår la jag mig 02.30 t.e.x 
Blir väll lite så när man inte har ett liv i guess...
Känns som att jag lika gärna kan sova till 12.00 när jag ändå inte ska göra ngt på dagarna, fast idag så städade jag trapphus igen, så jag gör ju iaf nånting... 
Imorgon ska jag göra mkt saker så därför en tidig kväll, fast ska nog titta på lite
raj raj innan jag lägger mig, skrattar så jag får ont i magen! 
har fixat hem hela första säsongen, som är den bästa säsongen... 
så sjukt bra, har ni inte sett så borde ni se!
En av mina många disneysovtröjor, skönaste tröjorna att sova i, lovar! 
helst ska dom vara lite uttvättade och slitna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback