Nemen har jag en blogg?

Ja det känns lite så, länge sen man verkligen var en aktiv bloggare nu ;) 
(aktiv bloggare = mer än 5 inlägg om dagen)
Här har det varit 0 inlägg om dagen, HIHI
Nä skärpning, tappar ju läsare när jag håller på så, och det förstår jag. 

Igår vare en bra dag, hängde med patrick och anette hela dagen lång, stan, pizza och galen bilkörning..
jag försökte mig på att sladda och grejer, är inte så bra på det :P det är ju inte precis dom sakerna man får lära sig på körskolan. haha
Mamma kom hem från danmark igår också :) varit lite tomt utan henne hemma.. .
Hon hade med sig en massa gotta, bland annat dansk
påläggschoklad,
det har man ju ätit sen barnsben, dock inte så nyttigt. 
Sen såg jag att hon köpt med god ost också, först när hon sa att hon köpt ost så tyckte jag det lät onödigt.
Men sen när jag såg vilken ost hon köpt så. MUMS 
jag som ska försöka vara nyttig? :S
går inge bra när det köps hem massa gotta hela tiden. 

Imorgon kommer bror med familj! :D 
så länge sen man träffade dom, tror det var i julas jag sist såg dom, shit allså
Har saknat dom :( 
Dom mellanlandar här för dom ska vidare till fjällen sen, lyx! hoppas dom får fint väder :) 

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback