Mys!

Fy fan vad toppen jag mår nu allså, för det första var det ett hårt pass idag, så jag är skönt slut därför. 
Sen åt jag god mat när jag kom hem och mår bara toppen, shoppade idag :) kan bero lite på det varför jag mår så himla toppen, längtar tills jag får ett riktigt jobb och kan shoppa for real, mohaha

Nu ska jag slå på en film, medans jag städar garderoben, har ingen plats alls :( men inget ska slängas, så jag måste bara försöka möblera om lite, ge mig en "walk in closet"!
Den här ska jag se medans gareobsmöbleringen pågår. 
Will ferrell är ju en av de roligaste skådespelare jag vet...
(såg A nigt at the roxbury idag, haha om ni inte sett den se den, så ful!)

Kommentarer
Postat av: neto

Den där filmen är så jävla rolig

2010-03-02 @ 21:13:43
Postat av: Anonym

håller med! också en ful film :P

2010-03-03 @ 10:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback