Lyxprodukter

En sak som är väldigt bra med att bo hemma är att jag brukar sno lite från mammas skönhetsprodukter, så som parfym ibland (allså tar ett sprut, lät som jag snodde hela flaskan haha)
hudlotion, scrub, hårprodukter osv 
Det är två produkter som är så sjukt bra, som jag skulle vilja köpa till mig själv, för jag snor lite för mkt av mamma kanske ^^ 
Det är en Scrub och en bodymilk, båda från samma märke, Biotherm.. ett dyrt märke....

Bodymilken, luktar SJUKT gott, och är fräsh, och den är inte sådär, nivet när man känner sig kladdig och äcklig ibland efter vissa lotions, så är den inte, börjat smörja in mig efter varje duschning nu, och känner att jag kommer göra slut på den, hehe..
Den kostar 319 spänn på internet och den är säkerligen dyrare om man köper den typ på åhlens.
Köp den åt mig? :) 
Sen det här är skrubben, det är småsmåsmå korn i, så man blir verkligen ren, brukar ta lite i fejjan med men vet inte om det är så bra men man blir så leeeen :) 
Den här kostar 259 spänn 

http://www.beautyplanet.se/
finns båda produkterna på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback