Lillpedanten

Nu äre fredag! wihoppop
nä men har taggat hela veckan till freda :) 
Festfestfest som gäller, den jobbigaste frågan är, vad ska jag ha på mig?
har ju så lite kläder (känn ironin flöda) 

Jag är nog allt en liten pedant, fått det efter min mamma. 
Det är nog lite sjukligt, för ibland när det är mycket disk ute i köket, så liksom, ligger jag och tänker på det hela tiden och slutar inte tänka på det förän jag gått och diskat, tvångstankar eller vadå? :S
Ikväll/inatt har jag kännt mig extra pedant, då jag inte kunnat lägga mig i sängen förrän jag stryckit mina sängkläder, duschat och vädrat mitt rum... kunde lagt mig för en timme sen men icke! 

Men jag gillar helt enkelt att ha det rent och fint omkring mig, städar mitt rum varje dag känns det som, eller plockar iaf...
Men inte konstigt att jag är så när min mamma är som hon är, hon borstar fransarna på våra mattor och har en speciell borste till fransarna... mattfransborsten
så ja min sjukdom är nog i generna ;)
Men ser det inte underbart skönt ut?!? ska lägga mig där nu i mitt fina uttvättade nattlinne och se Ace Ventura.
GONATT!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Gilla! :P

2010-03-29 @ 19:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback