Hårtips

En produkt jag aboslut inte klarar mig utan är denna godingen 

Absolut bästa produkten! 
särskilt när jag ska få upp mitt hår som jag vill ha det. 
Det är som osis "
dust it" tänkte säga att den här som jag använder är bättre, men det vet jag inget om (har inte provat dust it) men allså den här burken är större än osis, och det är styrka 3 på den här,  så jag bara chansar hårt att den här är bättre..
Räcker längre och är starkare.. 
Tack Danne som introducerade mig för denna :) 

Det jobbiga just nu är att det lilla jag har kvar i min (som jag snart haft i säkert typ, 8-9 mån) är hos Elin just nu och det är pain, men har beställt en ny, 100 spänn.. MYCKET VÄRT PENGARNA kan jag lugnt säga. 

Ni hittar den här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback