Godmorgon!

ja god morgon, fan vad bra jag sovit, utvilad och pigg är jag nu, ska snart kila iväg och städa lite trapphus...
Sen träning.
Först GRÖT! 
göttans, undra om jag ska göra mannagrynsgröt, det är ju helg, mannagrynsgröt är ju lyx jämfört med havregrynsgröt, och på helgen får man ju lyxa till sig lite ;) haha

Igår var vi ju ute i jocke och annas stuga, vi åt smörgåstårta och "småfirade" mig och mamma, mamma fick en jättefin morgonrock, och jag fick pengar.. tack tack, pengar är ju aldrig fel :D 

Efter vi varit hos jocke och anna så kom vi hem och jag såg typ film resten av kvällen, såg på jurassic park som visades på 4an, aldrig sett den.. var kanske på tiden.
Den var bra :)
som sagt nu blire GRÖT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback