Galen helg ger konsekvenser

ujuj vilken helg hurrni!
Haft så jävla kul 
I lördags vare ju Hoffmaestro som gällde, jag edit och manne (edits lillebror)
satt hos mig före och festa lite, gick till stadt vid nio och tog stämpel och rusa sen hem till mig för att fortsätta festandet. 

Hade en underbart rolig kväll :) 
Efterfest med hoffmaestro, och lärde känna en av deltagarna extra mycket ;) haha! 

näe men kul kväll helt enkelt, men nu så är man snorig och jävlig, i lördags på dagen så kände jag mig inte 100 % frisk, men fan det stod man ju emot då när man visste vad kvällen hade att bjuda på. 

Men nu äre inte så nice, har tack och lov inte ont i halsen, men snoret rinner som fan och nyser mer än vanligt, haha det är mycket kan man lugnt påstå. hoppas att te med honung och mkt vitlök kommer hjälpa mig från att sjuka ner mig totalt 
Snart kommer Anette och hänger <3
min nya bästa vän för tillfället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback