Ebba och Didrick

HEJSAN, idag har det varit en bra dag, fullspäckad och trevlig :) trevligt sällskap också 
Anette och Patrick vare som gällde... 
vi gick på stan och fika, jag åt världens godaste morotskaka, MUYMS 
sen efter fikat, vare stan som gällde ett bra tag, sen hemköp och sen hem mot Neto, på hemköp köpte jag tre filmer, det var 3 för 100 kr, billigt! 
Det blev Ebba och Didrick (som jag hoppas alla vet om vad det är!) för angelica frågade mig nämligen vad det var för ngt, skamligt! 
Sen Zoolander, och Ace Ventura, tre stycken mycket bra filmer enligt mig själv... 

Jag och Anette nördade igenom hela Ebba och Didrick serien, som var kortare än vad jag trodde...
Iaf så kom en roligt minne upp när jag såg den, för i serien, så blir ju Didrick kär i Yrla, och så skriver han en sång till henne, romantiskt, gulligt, sött, ja vem skulle inte smälta om en kille skrev en låt till sig liksom?
Men iaf, till saken! 
kom och tänka på när jag var tillsammans med Johan, vilket var några år sen nu... 3 år sen el ngt.
Iaf så var det som någon uppvisning på museet, olika band som spelade och så, ganska mycket folk vare, så skulle johans band spela, och då hade vi nyss blivit tillsammans och allt var liksom sådär "rosa moln" och nivet hur bra alla förhållanden är i början.
Hans band spelade typ visor, JAJA iaf, så spelade dom "Johan och Johanna" och innan dom började spela den så sa han att den var tillägnad mig och peka på mig osv, gissa om jag blev rööd, jag har lätt för sånt..
Så sjöng dom den och han tittade på mig hela låten, lite romantiskt va?
det är väll det mest romantiska jag varit med om iaf, fast har väll inte tänkt efter så mkt heller..

En till sak jag kom på nu, så skönt att ha en vän som Anette :) hon kan refrescha mitt minne när det svackar (eftersom vi snart varit vänner i snart 15 år? eller?)  och hon finns alltid där, hon känner mig utan och innan, jag kan verkligen berätta allt för henne, det finns inget hon inte vet om mig (tror jag) och jag kan verkligen vara mitt verkliga jag när jag är med henne :)

Kommentarer
Postat av: neto

<3

2010-03-27 @ 15:36:14
Postat av: Hannah

Haha, det kom jag ihåg :P Det där med Johan. Minns hur kär du va i han också ^^

2010-03-29 @ 19:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback