Bio ikväll igen då =)

Sitter och taggar till Alice i underlandet! 
Sjukt var länge man har väntat på att den ska bli bioaktuell, och nu äntligen!
Satt typ till halv tre inatt och var inne på chatroulette, MOhahah vad jag känner mig efter egentligen.
vet inte hur länge det funnits, men säkert ett bra tag, och igår var jag inne på det för första gången..
Sjukt beroende framkallande...

man ser ju så mycket roliga saker, såg säkert minst 50-60 kukar.. 
en fitta, några bröst, typ 10 st gamlingar 60+ (vad gör dom där inne?)
haha ja som sagt väldigt beroendeframkallande :P
blir nog lite sånt ikväll med ;)
allså jag visar inget, låter som det, jag trycker typ bara "next" och ibland kan man faktiskt hitta normala människor, som är trevliga, hittade en kille från ohio, vi snackade ett tag, men så fuckade mitt internet upp sig... fuuu
Jaja, men ikväll iaf, Jag, Anette, Patrick, Stina och Jimmy, värsta gaaanget som ska se alice :) 
Har höga förväntingar, men Tim Burton filmer brukar inte göra en besviken :) 


En liten film om Chatroulette för er som inte heller är så uppdaterade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback