haloooo

dött så innåt graven här ju! sjukt va ;)

har vant av mig själv att sitta vid datorn, skönt som fan!
gör en massa andra nödvändiga saker ist.
Skickade iväg datorn till farsgubben igår så får vi se hur det går med den.
Virus äre ju, så allt på datorn lär försvinna, men som sagt, inget jag kommer sakna.
Har varit ledig i några dagar nu, väldigt skönt, har ju jobbat varje vecka i typ 1 ½ månad.
Väldigt intensivt må jag säga, men skönt att ha ngt att fördriva livet med.
vad depp det lät "fördriva livet"

I helgen var jag ju på kryssning, nice som fan, köpte upp hela taxfreen ;)
eller ja nästan iaf, 6 plattor öl tv limpor cigg, och lite godis... nice nice

lite pics







Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för trevligt sällskap på båtresan :) men ta bort bilden, fy fan vilken grotesk! :p

2010-06-10 @ 23:17:58
Postat av: Anonym

Tack själv ;)

Borta ;P men då får vi fixa så jag kan få dina bilder så har jag lite mer att ladda upp ;)

2010-06-12 @ 14:07:37
Postat av: Anna

Absolut! Det styr vi upp ;)

2010-06-13 @ 23:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback