lördag

Tjabba, sitter här och är klar sådär 40 min innan jag börjar igen, tröttsamt!
men ja då har jag ju tid med lite bloggande ;)
nästa vecka jobbar jag alla dagar utom onsdag, då kanske man ska ta sig en sigge hill utgång?
någon som är på eller?
fast kom iof på att det kanske blir utgång nästa helg så kanske ska spara mig helt till de?
tänkte även kanske våga mig på mina klackar ;)
ni får se upp om ni är ute då. och anette du kommer inte behöva ta hand om mig ;) haha!

jag gillar att jobba lördagar, korta intesiva och roliga :)
har några lördagar att se fram emot kommande veckorna

ska köpa årskort på friskis, gym och jympa, för nu när jag jobbar så hinner jag inte alltid med jympapassen, kan vara skönt att kunna gå och stryketräna lite så man inte tappar det helt
billigt årskort vare, för både gym och jympa = 2 100 kr
sjukt billigt eller? har inte sån koll men låter billigt (Y)

nä frukost kanske? ingen som vill komma och göra lyxfrulle åt mig... länge sen jag fick frukost på sängen

eller en hotellfrukost skulle inte vara helt fel heller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback