Tjuvlyssnat

Satt och läste Hannas blogg och hon tipsa om en rolig sida, 
nu ska jag sno hennes ide lite 
fast jag har tipsat om den här sidan förut faktiskt 
Tjyvlyssnat.se sjukt bra sida, jag skrattar som fan varje gång jag läser den


Några smakprov :)

Buss 4 mot Odenplan, Stockholm
Pojke ~4: Mamma, vill du veta en sak som gör mig ledsen?
Mamman: Jaa, berätta för mamma.
Pojken: När jag blir större är du död!
Mamman (nervöst): Hehe, men då är ju du stor och kan ta hand om dig själv, eller hur älskling?
Pojken (kollar ut genom fönstret): Jag längtar…
Mamman tittar förvånat på pojken.

Konsum, Örebro
I kassakön köper en kille ~18 lite bullar.
Kassören: Så du köper fika till tjejen?
Killen: Jajamensan, alltid fint att fika lite med bruden.
Killen: Ett paket Alvedon också.
Kassören: Hon pratar mycket va?
Killen: Du anar inte…

Ica Fäladstorget, Lund
En kille ~ 12 har köpt godis när han betalat går han förbi en tjej ~ 20 och ser att hon köpt kaviar
Killen: Öh, kaviar är ju äckligt! Tänk var det kommer ifrån, det kommer ifrån slidan! Slidan av en fisk!
Tjejen: Det gör ju du också 
Killen: Inte från en fisk

Tjejtoaletten på krog, Luleå
En tjej ~ 18 går in på en toalett.
Tjejen: Ah, vad skönt, jag var så pissnödig!
(Lång paus) AHHH, åhh, FAN! Jag glömde dra ner trosorna!


Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHA, fan va kul!

Och tack för länken;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback