Things

saker som jag stör mig på, blir irriterad på, inte förstår mig på

* Folk som borstar tänderna innan frukost, why liksom?
* Killar som frågar under sexet (eller efter)
om man äter p-piller... om jag inte gjort det då? barn nästa!
* När början av toarullen strular
* Vara bakis och ligga och slösa bort en hel dag
* Slask, vilket inom snar framtid kommer plåga oss
* Killar som inte fattar ett nej
* När man dragit en nagel för långt så det gör ont.. vilket jag gör allt för ofta
* Borttappade saker, eller borttappade idéer
* När man träffar (eller mer ser) folk på stan som man inte vet om man ska heja på eller inte..
* När folk ställer in saker som man planerat
* Jobbiga försäljare
* Och att BO HEMMA, skit


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, kung lista! Det där med p-piller händer ju alltid! Killar e för störda!

Postat av: Sebbe

Själv irriterar jag mig på folk som tror att man blir helt ofräch i munnen för att man har lagt lite frukost i den efter att man bortstat tänderna. så det så!:-)

2010-01-18 @ 19:02:21
Postat av: Bloggaren

men allså, varför borsta innan frukost, för det första förstör man juciesmaken, om man nu dricker jucie, man förstör kaviarsmaken, och man förstör filsmaken?

Helt onödigt enligt mig :P

och så blir det ju dubbelt så fräscht om man gör det efter.... :P

2010-01-18 @ 20:30:37
Postat av: Sebbe

Men jag dricker bara vatten och äter typ päron så jag klarar mig!:-)

2010-01-19 @ 20:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback