TAGGA

Hejsan, och tack alla för en bra helg ;) 
idag har jag inte gjort ett skit, det är väll de man ska göra på söndagar? 
klev upp 8 åt frulle, sen gick jag och la mig igen, sov till halv tolv 
då började Robinson.
sen har jag mest slappat, och blev nyss klart med handuksskåpsstädningen, och när jag städade bland alla handdukar så passade jag på att ta ut ett gäng till mig själv. 
Hittade ungefär 15 st jag ville ha, men ändå så är vårat skåp med handdukar översvämmat 

yeye, vad händer nu då?
en dusch och en film 
bra planer 

Den sista januari ska jag, hanna, björn och danne åka "100 % partybåt" haha
ni hör ju på namnet vad vi ska göra höhö
hittade ett klipp på youtube om det
även att det är fullbokat, så det innebär 2500 fulla människor på en och samma båt 
YEJJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback