städa lite

Jag kanske borde öppna en ny blogg, eller en till.
Där jag bara skriver om massa städtips och trix 
haha
Har ju en del efter 7 år i branschen....

Nyss städat datorn lite, allså min pappa säljer dataprylar 
och då brukar jag få sånna här onödiga saker, eller det är inte onödiga saker men saker man aldrig skulle lägga pengar på.. 
Har fått typ som fönsterputs fast som är speciellt till just skärmen, man sprutar på det på dataskärmen osså blir det som ett skum... 
så ska det verka en stund och sen torkar man bort och så är skärmen som en spegel ;) 
Sen en speciell spray för tangentbordet, så nu är det fritt från alla äckliga bakterier...
Torkade bort sprayen med speciella små servetter som är just till att torka datorn med...
allså haha 

Visst skulle man aldrig köpa sånna saker själv?
jag skulle köra med fönsterputs rakt av bara 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback