Söndag

Bra helg! 
Fredag = Angelica och steve bjöd på mat (ovanligt va?) vi sjung singstar, sen böcks 
Lördag = Hela långa dagen spenderades ute i brors stuga, för att fira Calle.
Som fyllde 6 år, allså shit! tiden går sjukt snabbt 
tänk att jag varit faster i 6 år !!!!!!
(även att mamma tyckte att angelica och steve snart borde börja ta matpengar av mig)
HAHA!
Har nyss badat, och det var väldigt underbart skönt 
sen tänkte jag på en sak, tänk vad mycket man smörjer in sig.
jag t e x smörjer in hela kroppen med lotion, har en speciell ögonkräm, och en ansiktskräm,
sen fotlotion och ibland så brukar jag smörja in händerna
(eftersom man är en städtant och städar ofta så lider händerna av uttorkning)
Sen ett tips, nivet dagen efter när man festat, så är håret sådär spretigt, och väldigt ostyrigt.
Eller bara en dag när håret är sjukt uttorkat och tråkigt
då brukar jag använda TIGI Bed Head After Party den är sjuuuukt bra 
håret blir glansigt och fräscht, sen luktar den väldigt gott också, ett hett tips!
Min är snart slut :(
Aja, lite bilder från helgen
ytterst få dock, sorry ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback