Snart så hurrni

hejsan, sitter här snart redo för att sticka, eller ja bussen går om en timme typ, men ska sminka mig och packa i allt i väskan...

Mamma har gjort matsäck åt mig, eller en fetingbaugette :) med skinka och ishavsröra 
hon är allt bra hon min mamma 
(ett stort plus till att bo hemma är när man ska iväg ngnstans och mamma hjälper mig med förberedelser)
så som, gör frukost, matsäck, osv 
för palla göra en bra och stadig frukost när man är själv?
nä, då blire gröt när jag äter själv 
idag var det framdukat på bordet när man vakna, ägg, rostat, te mums!
står man sig stadigt nu när man ska ta en morgondrink ;) haha
aja jag ska försöka att inte supa sönder i helgen, men kan inte lova.
Och ska inte bada ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback