Slut på det goda livet

Imorgon börjar jobbcoachningen igen 
har inte gjort läxan 
fy mig 
men gissar på att det tar typ 3 min att göra klart det där häftet, om inte ens det 
får även veta imorgon om jag fått jobbet på teleperformance 
spännande  

Ska bli skönt att få tillbaka mina såkallade "rutiner" har ju inte varit så många sånna nu under julen
därmed ska jag börja med träningen igen, skönt !
och inte äta så mkt skräpmat som jag ätit under den senaste veckan 
Onsdag : Pizza och tacos 
Fredag : Langos
Lördag : Thaimat
Idag : Bakad potatis
haha shit, bra diet dedär
nä men ska köpa nytt friskis kort, som nu är dyrare för mig för jag är inte ungdom längre :( buuu
Konstigt nog så känner jag mig inte så uppblåst som man brukar göra efter massa skräpmat,
det är ju skönt iaf
Imorgon börjar det hårda livet.. .
minus 20 kilo till så är jag nöjd, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback