PUSS

Hejsan, bra dag
jag har nästan flyttat in hos Angelica och Steve, hehe
är där väldigt mkt, eller har blivit väldigt mkt dom här två dagarna
men det är mysigt att umgås med dom :)
god mat bjuder dom på också

Imorgon ska jag bjuda igen lite genom att göra langos, eller köpa ingridienser så ska vi göra langosarna hos dom :)

kanske kommer igång med bloggandet när man kommit in i rutinerna igen, vad nu jag har för rutiner
jo när min jobbcoachning börjar så börjar mitt "vanliga" liv
hm...

ja, hurrni, ni som läser, få må ni vara men kan ni inte vara lite roliga och kommentera :) ?
Nu vet jag att det inte funnits så mkt att kommentera
men jag ska ju skärpa mig så ;)


Bild från juldagen, förstår inte varför jag inte använder det där linnet mer..
använt det en gång, det var på min student..
Knäpp jag är

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Klart jag kan kommentera:-) Skönt att du är ingång med bloggandet, var lite tråkigt när det var tyst här och det vet du att jag tycker:-) Natti

2010-01-08 @ 00:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback