Pain

suttit hela kvällen och väntat på att klockan ska bli 23.00
så jag ska kunna titta på veckans alla avsnitt av paradise hotel..
Det dryga är ju, att ALLA (inkl är mig själv)
skriver ju om paradise på facebook som om det vore ens eget liv..
Nä men nästan iaf, säkert ett tiotal statusuppdateringar handlar om vem som åkte ut ur paradise hotel
så det blev ju ingen överraskning för mig precis 

Jag gillar den nya snubben, man får ju skratta lite?
alla människor kan inte vara likadana, är man inte det så är man utanför och egen, konstig... 

jaja borde lagt mig för länge sen :( 
snooza för länge imorse så jag blev sen, fast det var inge ovanligt...
Längtar tills imorgon, inte för att jag ska på jobbcoachning, inte för att jag ska städa trapphus..
Nä mamma tänker bjuda på pubbis 
gött
HEJRÅ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback