Grr, hejsan hoppsan

kom precis på att jag kanske borde packa inför fäääärjan ! ahhhhahahha vad jag taggar och längtar och peppar och taggar, sa ja att jag taggar till lördag ?
Fifan vad kul det ska bli
idag har jag köpt presenter till mamma, och eftersom jag vet att hon inte läser min blogg så tänkte jag dela med mig av vad jag hitta. 
en tröja, dag och en nattkräm, strumpor och en BH 
är supernöjd med allt, för alla grejerna är saker jag själv skulle vilja ha :) och det är ju sånt man ska köpa.
Sen har jag gjort ett litet kollage med bilder :) 

aja nu ska jag iväg till "26-åringen" som jag så fint kallar han, och se Johan Falk. 
Joel kinnunnanna eller vad han nu heter är fuuuuul

Kommentarer
Postat av: jannina

"26-åringen" hahah precis som jag med min "34-åring" ;) we go girl!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback