Ge mig ett jobb, en lägenhet, ett liv helt enkelt

Buhu, jag fattar inte, ska det vara så svårt att hitta ett jävla jobb i sketna hudik 
Jag vill ha ett jobba, jobba lite flytta, bo lite själv, och njuta av hudik lite innan man drar och pluggar någonstans
ska det vara så svårt?
Kan ju inte flytta hemifrån förän jag har ett riktigt jobb, visst skulle säkert överleva på de jag får i månaden nu, men äh, nä 
ett riktigt jobb ska jag
Snart fyller jag 21 år ? allså allvarligt, känner mig fortfarande som 18,
måste tänka efter när folk frågar hur gammal jag är.

Jag som hade så många planer när jag gick i skolan
en sak visste jag säkert, det var att jag skulle dra härifrån så fort jag fick chansen, men jag har det nog lite för bekvämt här hemma...
en egen lägenhet skulle ju vara heaven... springa runt hur man vill utan att någon klagar, städa när jag vill, fast jag städar ju jämnt ändå så det är ju inte något stort problem ;) 
ajaj ni fattar

Kommentarer
Postat av: c

byt kille så kommer det automatiskt. jag är ledig.

2010-01-30 @ 00:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback