Bra fynd

Igår visade jag ju en bild på mina shoppingfynd och med på bilden vare ju bland annat ett "serum till fejjan" som jag så fint uttryckte mig. 
Den köpte jag bara för att jag ville prova den, och för att den var billig. 
50 kr 
Så provade jag den igår innan jag la mig, man ska smörja sig med den innan man smörjer in sig med sin vanliga dag/nattkräm 

Vad gör den då? jo den lugnar rodnad och värmeutslag, fast det visste jag inte när jag köpte den :P
Men den är skitbra ! 
Imorse när jag vaknade så var min hud som silke, lovar ! 

Verkligen ngt att rekomendera, dock är den dyr 185 kr i vanliga fall, får snåla med den så den räcker extra länge ;)

Kommentarer
Postat av: neto

Försöker du få gratis prudukter elle? ;)

2010-01-29 @ 01:03:40
Postat av: kalkylator

öhh waat :P?



Tyckte det var roligt bara att ngt jag bara köpte som jag inte ens visste var det var, var så bra...

2010-01-29 @ 15:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback