Apropå

svårt ord dedär

apropå att bo hemma, mamma vill ju verkligen inte att jag flyttar hemifrån, vilken mamma vill det?

Men jag förstår mamma också
för såå mycket som jag gör här hemma vet jag ingen annan som gör... 
Jag tvättar, städar, kokar kaffe, gör mat, stryker, bäddar rent...
ja man kan säga att jag är som en personlig liten slav här hemma.

Fast egentligen gör det inte mig ngt, alla dom där sakerna är saker jag gillar att göra... 
såå det är ju inte så att mamma tvingat mig,
jag är bara en underbart hjälpsam dotter (A)
Som nu t e x, jag har kokat kaffe så mamma känner sig välkommen hem, tänt massa värmeljus
(vilket mamma älskar)
Skalat potatis och satt på plattan, och damsugit..
fan vad äckligt snäll jag är allså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback