snabbt

söndagar ger mig ångest och längtan efter en pojkvän, jag trivs så jävla bra på mitt jobb, jag längtar till jul, jag vill ha en bastukväll med go mat och en massa skitsnack, bada två i mitt badkar är trångt, jag har mkt kläder, jag äter aldrig middag, just nu är jag ...
längtar tills jag får min nya LED tv, och tills jag ska köpa mig en ny soffa.
min dator låter som den ska explodera? :(
man ser in till min sovrum apväl, ser faktiskt fram emot de här två stressiga dagarna på systemet.

längtar efter min januarilön, då blire shoppa, ska ju även åka på en partykryss igen. wiho

men iaf, fan vad mycket snyggt man ser när man sitter i kassan på jobbe, yamsa yamsa
dock känner man sig ful som ett as själv i den där jävla uniformen, är ju både för och nackdelar med den där uniformen...
+ man slipper tänka på vad man ska ta på sig
- man känner sig ful
+ folk ser vem som jobbar där lättare
(fast folk brukar ju fråga mig om jag jobbar där ändå så kanske inte är så jävla självklart ändå)
- storlekarna är olika, allså har man stl 38 på skjortan och vill skicka efter en ny, så kan det vara en helt annan skjorta (annan modell) antingen mindre eller större...


kommer inte på så mkt mer ;P mest skönt att man slipper problemet med vad man ska ta på sig...

VETNI ? tror nog jag ska lägga mig typ jättesnart, först ett bad sen sova... börjar 8 -_-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback