"ledig"

måndag och jag är "ledig" så att säga ;) ska iväg och städa mina trapphus nu, måste ju passa på när man har en dag ledig från systemet ;P
Helgen har gått snabbt, allt för snabbt :( fast min helg började ju inte föränn 15.00 på lördagen så kanske därför det känns som det gått snabbt :P

var på gossip i lördags, undra om dom också måste lägga ner? för det var 0 folk där :P
men jag och jenkan hade skitkul ändå, dansa ensamma med några thaior på dansgolvet, haha
vi var på august först och frågade om man kunde pruta på priser för aldrig att vi tänkte betala 150 spänn + garderob för att vara där inne i en timme... knappast, men surpuppan i kassan sa strikt NEJ (nog för att jag har bra med cash men vafan ;)

men som sagt hade ju kul ändå


ja nu blire strikt fram till jul, har inte tid att supa.... flytta och jobba är vad resten av mina dagar i december kommer innefatta... kommer väll törsta efter socialt umgänge sen så då är jag all yours



vet inte hur många gånger jag laddat upp denna? men jag gillar den...såklart det är ju jag som är med på bilden ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du är snyggare! :)

2011-01-02 @ 09:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback