juliiijulkul

så var julen över? nja påväg att ta slut iaf.. jag tänker nog äta kalvsyltemackor med rödbetssallad ett tag till ;)

julafton var perfekt!
först svensk julmat till lunch, sen kalle, sen klappar sen dansk julmat.. osså risalamalta (stavning?)
sen vare lugna puckar, vilket var väldigt behövligt, så jävla slut efter dom här jävla hektiska dagarna på jobbet.. börjar om på måndag -_-

tog inte sååå överdrivet många bilder, eftersom min mobil dog vid kalle... kul! så alla ni som skickade sms, vet nu varför jag inte svara ;)




1. Jag lånar gunnars gamla skoteroverall och ser ut som en teletubbie, men varm var den
2. myser med zelma i snön
3. samma som 2, sen åkte jag och gunnar skoter apsnabbt, frös sönder om kinderna... haha
4. sista bilden innan mobilen dog, KUL bild också va ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback