soooft

skönt med helg, imorgon ska jag sova lääänge, eller försöka iaf.
Även fast jag är ledig så brukar jag vakna vid den tiden jag kliver upp jobbdagar också.
SUCK allså, när man vill sova ut liksom..

Igår var jag hanna och elin på böcks, det var nice!
dansa lite, kolla läget
dock hade jag "tappat bort" mitt bankomatkort, blev lite orolig, fast jag var nästan säker på att det låg på jobbet. men man blir ju ändå lite småsvettig när man inte har kortet i plånkan. men kortet var på jobbet som sagt :)

Kvällens händelse igår var väll catfighten mellan mig och en ful blondin, ursäkta men hon var ruskigt ful.
clips som har som löshår nivet? två sånna remsor hade hon i luggen, synligt allså.
såg ut som hon drev med den där frillan, höhöh

iaf så var det som om hon ville brååka, för jag hade gjort nada (det brukar låta så tänker ni då)
men jag var på toa, och som vanligt när man är på toa på bockarna så står folk och bankar utanför, som om man snabbar sig bara för att folk knackar på? näe
iaf så stod hon utanför och banka när jag var på toa, så när jag var klar var jag så jävla irriterad på allt jävla bankande, så jag slängde upp dörren när jag skulle gå, och då tog hon illa upp eller ngt så hon pekade finger åt mig när jag gick, jag pekade tillbaka och trodde det inte var ngt mer med det liksom.

Men så kände jag någon som typ sträckte sig (klöste) efter mig, och då var det hon som muckade bråk, hon börja slåss, eller ja, jag försökte kasta min öl på henne :P men det var svårt när hon stod och vifta bara...
sen så var det en som gick emellan, och blondie gick amok och drog i folks hår och ja....
Hon blev utkastad ^^ hihhiii

Med en öl fattigare och ett rivsår på kinden så var jag ganska nöjd ändå att hon åkte ut :)

nu slappar jag bara, ätit chirre och ska snart lägga mig, fått massa fyllesms av folk nu, ovanligt ;)

GONATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback