soft helg

Jävligt nice helg måste jag säga, den har innhållit lite av allt :)
först i fredags var jag och hanna på hudikkalaset, förfest hos johan (Y) dock jobbigt att vi gick så tidigt men ja.
Mycket folk och bra musik, dock ville jag och hanna dansa hela tiden men när banden spelade så stängde dom av musiken på själva dansgolvet, suck!
Och inte tog dom kort heller, så man kunde inte köpa så mkt alkohol, tur att man är så jävla snygg så att man blir bjuden ;) (känn ironin)

Och igår så åkte jag ut till fläcka med jocke och anna, för att äta goda pizzor och bada.
dock så sov jag bort ganska mkt av kvällen, fast det var behövligt :P
finns bilder på fejjan, pallar inte ladda upp både här och där ...

även att min snälla mamma tvättade åt mig, puss på henne


fina zelma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback